آغاز دوره‌های مجازی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۱۸۴۰ خبر روز
تعداد بازدید:۸۶۲
مرکز آزفای دانشگاه علامه طباطبائی شروع به آموزش مجازی زبان فارسی به غیرفارسی زبانان کرده است
آغاز دوره‌های مجازی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

مرکز آزفای دانشگاه علامه طباطبائی با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی به شرح زیر نموده است:

1. دوره‌های ویژۀ دانشجویان کشور لبنان (شامل 2 کلاس باتعداد 15 نفر) از تاریخ 2 اردیبهشت 1399 به شکل آموزش مجازی همزمان و غیرهمزمان همراه با فعالیت‌های تکمیلی در شبکه‌های اجتماعی

2. برگزاری یک دوره کلاس مجازی آموزش زبان فارسی مبتنی بر قصه‌خوانی ویژۀ علاقمندان به یادگیری زبان فارسی که در سطح پیش میانی و بالاتر هستند. این دوره به صورت آزاد و رایگان تشکیل می‌شود

3. برنامه‌ریزی برگزاری 16 کلاس با شرکت حدود 400 نفر از دانشجویان کشورهای عرب زبان از 13 اردیبهشت 1399 . این کلاس‌ها به صورت همزمان در سطوح نوآموز، میانی و پیشرفته با حضور دانشجویان و اساتید رشته زبان و ادبیات فارسی کشورهای عرب زبان برگزار می‌شود.

4. برنامه‌ریزی برگزاری سه دوره آموزش زبان فارسی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته به شکل آموزش مجازی همزمان و غیرهمزمان با شرکت کلیۀ علاقمندان به یادگیری زبان فارسی در سراسر جهان و دانشگاه‌های طرف قرارداد دانشگاه علامه طباطبائی از 3 خرداد 1399 تا 1 مرداد 1399 . اطلاعات تکمیلی نیز قابل دریافت است.

کلید واژه ها: برگزاری کلاس های مجازی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان


نظر شما :