جشنواره جذب دانشجویان بین الملل

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۵ کد : ۲۱۰۳۹
تعداد بازدید:۸۳
جشنواره جذب دانشجویان بین الملل

اولین جشنواره جذب دانشجویان بین‌الملل روزهای 15و 16 اسفند 1401 در دانشگاه تربیت مدرس با حضور دانشگاه‌های مطرح، مراکز آزفا و موسسه‌های جذب دانشجویان خارجی برگزار شد.

در خلال این جشنواره، مرکز آزفا با همکاری بخش امور دانشجویان غیرایرانی و بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی در غرفه مربوط به این دانشگاه، به معرفی دستاوردها، تولیدات، منابع آموزشی و ... پرداختند.

همچنین جناب آقای دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از غرفه دانشگاه بازدید کرده و با دانشجویان غیرایرانی حاضر در غرفه گفتگو نمودند. همچنین جناب آقای دکتر صحرایی، سرپرست مرکز آزفا دانشگاه علامه طباطبائی، در خلال برگزاری نمایشگاه از غرفه دانشگاه علامه طباطبائی بازدید داشتند و درباره این مرکز با صدا و سیما به مصاحبه پرداختند. به‌علاوه، جناب آقای دکتر پریز، رییس محترم امور دانشجویان غیرایرانی، از غرفه دانشگاه علامه طباطبائی بازدید داشتند.

این جشنواره فرصتی را برای دانشگاه‌ها، مراکز آزفا و موسسه‌های جذب دانشجویان بین‌الملل فراهم آورد تا با دستاوردهای یکدیگر آشنا شده و ارتباطات آنها در حوزه جذب دانشجویان خارجی و آموزش زبان فارسی به آنان مستحکم‌تر گردد

کلید واژه ها: دانشگاه غرفه دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشجویان جذب دانشجویان دانشجویان غیرایرانی غرفه جذب طباطبائی


نظر شما :