گردش و آشنایی فارسی آموزان ترکیه ای، روسی و عراقی در تفرجگاه دربند و توچال تهران

۰۹ تیر ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۴۶۶ خبر روز
تعداد بازدید:۷۰۳
فارسی آموزان ترکیه ای، روسی و عراقی در روزهای ششم و هفتم تیرماه 1397 به همراه برخی از مسئولان مرکز فارسی آموزان دانشگاه علامه طباطبائی برای آشنایی و گردش در تهران، به منطقه دربند و توچال سفر کردند. در طی این گردش، فارسی آموزان به کوهنوردی پرداختند و از محیط ییلاقی دربند، رودخانه های پرآب و خوش نوای آن که از میان صخره ها و رستوران‌ها می گذرد، لذت بردند.
گردش و آشنایی فارسی آموزان ترکیه ای، روسی و عراقی در تفرجگاه دربند و توچال تهران

فارسی‌آموزان ترکیه‌ای، روسی و عراقی در روزهای ششم و هفتم تیرماه 1397 به همراه برخی از مسئولان مرکز فارسی آموزان دانشگاه علامه طباطبائی برای آشنایی و گردش در تهران، به منطقه دربند و توچال سفر کردند

در طی این گردش، فارسی‌آموزان به کوهنوردی پرداختند و از محیط ییلاقی دربند، رودخانه‌های پرآب و خوش‌نوای آن که از میان صخره‌ها و رستوران‌ها می گذرد، لذت بردند. برخی از آنها معتقد بودند که منطقه دربند و توچال تهران به اندازه‌ای جذاب است که پای هر گردشگر غیر‌ایرانی را به آنجا باز می‌کند.

فارسی آموزان پس از کوهنوردی و پیاده‌روی در منطقه تفریحی توچال، سوار بر تله‌کابین و سورتمه شدند و شهر تهران را از چشم‌اندازی متفاوت و آرام‌بخش تماشا کردند. در پایان این گردش، آنها برای صرف شام به رستوران‌هایی در منطقه دربند و توچال رفتند و از خوردن غذاهای ایرانی لذت بردند.


نظر شما :