تهرانگردی فارسی‌آموزان دومین دورۀ مدرسۀ تابستانی آموزش زبان فارسی

۲۱ تیر ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۲۹۳ خبر روز
تعداد بازدید:۵۹۱
فارسی آموزان دومین دورۀ مدرسۀ تابستانی مرکز آموزش زبان فارسی، پس از یادگیری زبان فارسی در کلاس‌های آموزشی به تهرانگردی و بازدید از کاخ‌ها و موزه‌ها می‌پردازند.
تهرانگردی فارسی‌آموزان دومین دورۀ مدرسۀ تابستانی آموزش زبان فارسی

فارسی آموزان دومین دورۀ مدرسۀ تابستانی مرکز آموزش زبان فارسی، پس از یادگیری زبان فارسی در کلاس‌های روزانۀ نوبت صبح تا ظهر، عصرها به همراه همکاران مرکز به تهرانگردی و بازدید از کاخ‌ها و موزه‌ها می‌پردازند. آنها تا کنون مناطق مختلفی را دیده‌اند. از جمله:

منطقه تجریش و امام زاده صالح: فارسی‌آموزان مرکز اموزش زبان فارسی دانشگاه علامه طباطبائی از بازار دیدنی و زیبای تجریش دیدن کردند. آنها از محصولات خوراکی تابستانی و انواع ادویه‌های پرخاصیت و معطر آنجا به عنوان سوغات برای خانوادۀ خود تهیه کردند. در این بازدید آنها به زیارت امام‌زاده صالح رفتند و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) از هیئت‌های  عزاداری نیز دیدن کردند.

 دریاچه خلیج‌ فارس: فارسی‌آموزان مرکز اموزش زبان فارسی دانشگاه علامه طباطبائی، از دریاچه خلیح فارس دیدن کردند و ساعاتی را به گردش، دوچرخه‌سواری و قایق سواری پرداختند.

 کاخ گلستان: فارسی‌آموزان درکاخ گلستان از کاخ اصلی، بنای شمس‌العماره، عمارت‌الماس و عکاسخانه دیدن کردند. آیینه‌کاری کاخ‌ها، ظروف چینی، تالار برلیان، سنگ قبر‌های قدیمی و تخت مرمر نیز جذابیت زیادی برای فارسی‌آموزان به همراه داشت. آنها در کاخ گلستان عکس‌های زیادی را به عنوان یادگاری برای خودشان ثبت کردند.

 برج‌میلاد: فارسی‌آموزان مرکز آموزش زبان‌فارسی دانشگاه علامه‌ طباطبائی به بازدید از برج ‌میلاد رفتند و از قسمت دید‌باز برج دیدن کردند و در خارج از برج ساعاتی را به تفریح با زیپ‌لاین و پل‌معلق گذراندند.

 پل طبیعت: فارسی‌آموزان در این منطقه به گردش در پل طبیعت پرداختند و در پارک آب و آتش ساعاتی را به تفریح گذراندند.

 توچال: فارسی‌آموزان به بازدید از توچال، واقع در شمال تهران رفتند و به گردش در آن منطقه پرداختند، همچنین آنها  از امکانات تفریحی آنجا نیز از جمله تله‌کابین و سورتمه استفاده کردند.


 

کلید واژه ها: دومین مدرسه تابستانی مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :