بازدید هیئت علمی دانشگاه چلیابنسک روسیه از مرکز آزفای دانشگاه علامه طباطبائی

۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۳۰۶ خبر روز
تعداد بازدید:۴۳۳
هیئتی مرکب از رئیس و معاونان دانشگاه چلیابنسک روسیه از مرکز آزفای دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.
بازدید هیئت علمی دانشگاه چلیابنسک روسیه از مرکز آزفای دانشگاه علامه طباطبائی

 

هیئتی مرکب از رئیس و معاونان دانشگاه چلیابنسک روسیه صبح امروز 98/4/23 از مرکز آزفای دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.

در این بازدید، ابتدا جلسه‌ای با حضور هیئت دانشگاه روسی و مسئولین مرکز آزفا  و آقای دکتر عبدالهی مدیر گروه زبان روسی دانشگاه برگزار گردید. در ابتدای جلسه، جناب آقای دکتر الماسی، معاون مرکز و خانم دکتر سجادی مسئول آموزش مرکز، گزارش کاملی از برنامه درسی و آموزشی، فوق‌برنامه و خدمات رفاهی مرکز ارائه نمودند که مورد توجه هیئت روسی قرار گرفت. سپس زمینه‌های همکاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه مقرر گردید در قالب تفاهمنامه منعقد شده با دانشگاه، نحوۀ  تبلیغ زبان فارسی در دانشگاه های روسیه،  برگزاری دوره‌های حضوری و مجازی آموزش زبان فارسی برای دانشجویان و استادان، برگزاری نشست های مشترک برای معرفی زبان فارسی و فرهنگ ایرانی در دانشگاه چلیابنسک و دانشگاه علامه طباطبائی و همچنین اعزام مدرس برای دوره های تربیت مدرس از طرف مرکز آزفا مورد بررسی قرار دهند. سرکار خانم دکتر سجادی مسئول آموزش مرکز از طرف مرکز آزفا و خانم دکتر الوینا یاگناکوا  سرپرست دانشکده مطالعات آسیا و اروپا از طرف دانشگاه چلیابنسک مامور پیگیری موضوع های مورد بررسی شدند. از طرف مرکز آزفا یک بستۀ کامل از محتوا و کتاب های تالیف شده توسط اساتید مرکز و دانشگاه به رئیس دانشگاه چلیابنسک اعطا شد. در پایان هیئت روسی از ساختمان و کلاس‌های درس بازدید کردند.

 

 

کلید واژه ها: مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :